Kesan Sampingan SLIMMING/DIET PIL ???

Masih ramai di luar sana terutama mereka yg mempuyai masalah KEGEMUKKAN memilih jalan singkat untuk cepat KURUS & CANTIK. Mereka mudah PERCAYA pada kehebatan setiap produk yg menjanjikan KURUS dlm masa yg singkat. TAPI...ADAKAH KITA TAHU KESANNYA TERHADAP KITA KELAK?????

Say NO to


Konsep pil diet sungguh mudah, ia control hawa nafsu makan kita dengan merangsang otak untuk tidak memikirkan soal lapar. 





Malangnya, kesan buruk lebih banyak dari kesan baiknya jika menggunakan kaedah pil diet ini untuk menurunkan berat badan. Pengambilan pil diet secara berterusan akan menyebabkan mulut menjadi kering dan seterusnya penyakit seperti gum desease (penyakit gusi) akan datang. Seterusnya  senyuman di muka tidak akan wujud disebabkan hidup selalu tertekan!





Pembelian pil kurus melalui ejen jualan langsung pula terbuka kepada sesiapa saja tanpa mengira sejarah perubatan atau keperluan dan harganya pula mencecah beratus-ratus ringgit. Lebih teruk, si jurujual juga tiada kepakaran dan pengetahuan dalam bidang perubatan.

Perkara paling mudah, jika anda menjadi gemuk pun dalam tempoh dua atau tiga tahun bukankah tidak logik untuk anda kurus dalam masa tiga bulan?




Setiap satunya mempunyai tindak balas yang berbeza. Misalnya, pil yang menyekat selera makan menyebabkan berat badan turun dengan pantas kerana tidak makan manakala sementara ada pil yang menyebabkan anda berulang alik ke tandas. Tahukah kita sebenarnya pil-pil ini telah mengurangkan tindak balas beberapa fungsi organ yg sepatutnya terhadap tubuh kita. Kira macam kereta yg standard di ubahsuaila untuk lebih power tapi most kereta yg diubahsuai ni later akan lebih cepat jadi besi buroxx nak baiki ke bentuk standard semula confirm cost lebih tinggi. Lebih kurang gitula...

Cara yang terbaik untuk turun berat badan, dengan pemakain PREMIUM BEAUTIFUL corset. Tiada kesan sampingan yg buruk langsung. Pembentukan bentuk badan secara semulajadi, tindak balas INFRARED dapat memecahkan lemak dan melancarkan darah. Logiknya di sini bile darah berjalan lancar mudahlah untuk pemecahan lemaxxx berlaku dan secara tak langsung badan sihat.

Cuba lihat sejarah wanita zaman dahulu memang tak lekang dari pemakaian corset, see mereka mempunyai bentuk badan yang cantik sehingga ke usia emas.



Kenapa perlu seksa diri menahan lapar. Tahu tak jika kita tak makan sebenarnya kita telah merosakkan hati kita. Bukan sakit hati tapi organ hati dlm badan. 


Jika kita pakai PREMIUM BEAUTIFUL corset kita tak perlu sekat makan lagi.....malah ia akan melatih diri kita untuk berhenti makan pada waktu sepatutnya. BARU BETOLLL!!! Sekurang2 nya kita makan LOLLLL...


PREMIUM BEAUTIFUL adalah the most POPULAR corset and PIONEER corset berteknologi INFRARED. Sangat selesa, banyak saiz dan mengikut selera pemakai. Satu2 nya corset yg diiktiraf SUPERBRANDS dan telah berada di pasaran selama 20 tahun


Me bukan doktor tapi setakat nak ajar cara pemakaian yg betul tu di hujung jari jew...pemakaian yg betul adalah faktor utama KESELESAAN ANDA.Jangan hairan kenapa orang di luar sana termasuk me bole pakai corset ni lebih dr 8-12 jam sehari.




PILIH KURUS CARA SIHAT, SEMULAJADI DAN AMALAN TURUN MENURUN!!

Call me for FREE CONSULTATION & FITTING - 
012 273 0208